Telefoon kwijt - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Fam Charko - WaarBenJij.nu Telefoon kwijt - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Fam Charko - WaarBenJij.nu

Telefoon kwijt

Door: Fam

Blijf op de hoogte en volg Fam

01 April 2009 | Indonesië, Batavia

Hoi mensen,

even een kort berichtje uit Bali:

Ik ben eergister mijn telefoon met Nederlandse Simkaart verloren in een vulkaankrater tijdens een rit te paard. Lekker handig, dus ik ben niet meer te bereiken op mijn gewone nummer tot ik weer in NL ben.

Ik ben tot het eind van deze maand bereikbaar op Chris zijn Indo sim: +62 812 36 515798

• 01 April 2009 - 07:03

Carry:

Ik zie je al op het randje van de vulkaan galopperen of was je aan testen wat een mobiel zoal kan hebben.

• 01 April 2009 - 09:09

Jackelien:

ghehehe, maar wel een goede 1 april grap :)
    Nee zal t serieus opvatten :)

xxx

• 01 April 2009 - 13:34

Annei:

Hey fam, dat had ik ook, als je je oude gegvens nog hebt ergens, en iemand die daaraan kan in nederland, dan kan je die gegevns gebruiken om het nummer laten overzetten naar bv. simyo.nl Dan heb je iig je nummer nog (heb ik namelijk ook gedaan toen ik mn telefoon in een hostel in Malasia heb laten liggen :) ) Moet je maar ff kijken op simyo.nl wat ze precies voor gegevens nodig hebben... Succes!

Verslag uit: Indonesië, Batavia

Fam

Lieve allemaal, welkom op mijn website! Hier lees je de gekke verhalen van een backpacker die verslaafd is aan reizen door voornamelijk Zuid-Oost Azie. Mijn laatste reis zal 3 januari 2010 beginnen en naar Birma gaan. Daarna kom ik niet meer thuis; Australia wordt mijn nieuwe uitvalsbasis. Ook vanaf daar zal ik jullie op de hoogte proberen te houden van mijn avonturen in Down Under. Lees met me mee! Groetjes van Fam